Chobe - Reisverslag uit Maun, Botswana van Stijn en Ilse - WaarBenJij.nu Chobe - Reisverslag uit Maun, Botswana van Stijn en Ilse - WaarBenJij.nu

Chobe

Door: Stijn en Ilse

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Ilse

13 September 2008 | Botswana, Maun

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer, reizen gaat heel snel hier ;) Inmiddels in Maun aangekomen vanuit Chobe NP waar wij gisteren waren.

In Chobe hebben wij voor het eerst onze tenten opgezet en in de buitenlucht met z'n allen gegeten, erg leuk allemaal!

Ook hebben wij in Chobe ons eerste wild gespot tijdens een boottocht. Vanaf het water konden we nijlpaarden, buffels, krokodillen en olifanten zien. Het was heel gaaf om olifanten te zien drinken, en zwemmen, vlak naast onze boot!

Vandaag om 5.20 uur opgestaan voor een flinke rit naar Maun waar wij net zijn aangekomen.

Onderweg nog een dode zebra gezien die werd opgegeten door een stel gieren. Onze eerste (dode) zebra! Ook hebben we olifanten en giraffen gezien.

Morgen gaan we de Okavanga delta in en zijn we een paar dagen echt in de bush; kamperen op eilandjes midden tussen het wild en vervoerd worden per boot, superveel zin in!

Stijn en Ilse

• 13 September 2008 - 13:14

Pa En Ma:

Klinkt heel avontuurlijk en inspirerend!

Geniet ervan! groetjes en goede reis verder!!

• 13 September 2008 - 13:41

Kim V.:

Hele fijne reis toegewenst! Het klinkt allemaal heel spannend!
    x

• 13 September 2008 - 13:52

Jamie:

Hey vriendjes! KLinkt goed zeg, hoewel dode beesten hmmmm.
    Geniet ervan en let goed op elkaar.
    Ik kijk uit naar jullie volgende berichten.
    liefs

• 13 September 2008 - 14:19

ANdrea:

Ow ow ow ow ow ow wat heerlijk! Geniet!!!

En pas op elkaar he!

Liefs Andrea

• 13 September 2008 - 17:10

Anna En Joeri:

Hoi illie,

Klinkt tof zeg daar al die dieren en nature crab! Daar valt die ene beer die wij hier hebben gezien bij in het niet! Na vakantie verhalen en foto's uitwisselen! Heel veel plezier en Liefs vanuit the States, Anna en Joeri

• 14 September 2008 - 20:00

Ingo:

Hoi Stijn en Ilse, we volgen jullie reis. Moet wel onvoorstelbaar mooi zijn. Oh ja, krokodillen hebben scherpe tandjes en nijlpaarden hebben altijd honger. Dus: wees voorzichtig.

• 15 September 2008 - 14:33

Tante Muis En Rens:

Hallo lieverds,wat is dat genieten wat jullie doen.Geweldig.Wij volgen jullie met plecier.

• 15 September 2008 - 16:20

Leonie:

Hey buufjes,

Ik ben net terug van vakantie maar begrijp dat ik nog even het vliegtuig naar het zuiden had moeten nemen.... Geniet lekker!

x van de bovenbuuf en buufman

• 15 September 2008 - 19:38

Mirjam:

Nu ik terug ben van vakantie,kan ik jullie belevenissen gaan volgen.
    Nooit geweten dat Ilse zo'n durfal is!
    Knuffel!

• 16 September 2008 - 06:25

Joyce:

Hi Ilse!
    Ik wil ook mee!!!!!!
    Haha, zullen we de sauna-date waar we het Tijdens Lieke's birthday over hadden maar ff uitstellen dan?!?!

Have fun!!!
    -x- J.

• 16 September 2008 - 10:06

Rosan:

Ik dacht dat ik een afwisselend leven leidde...maar dat valt helemaal in het niets bij jullie! Ik leef vanaf nu mee op jullie avonturen! Geniet van de reis, dikke kus

• 17 September 2008 - 09:40

Nielz:

Wauw! Klink allemaal erg super, ben zeer jaloers!

Geniet er lekker van!

• 17 September 2008 - 13:16

Jennifer:

Zucht. Ik zit hier aan mijn bureau en kijk uit op een grijze wereld. Ik ben jaloers.