Alles ok hier - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Stijn en Ilse - WaarBenJij.nu Alles ok hier - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Stijn en Ilse - WaarBenJij.nu

Alles ok hier

Door: Stijn en Ilse

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Ilse

01 Oktober 2009 | Indonesië, Bali

Hello allemaal,

Even een kort berichtje i.v.m. de aardbeving op Sumatra om iedereen te laten weten dat het met ons allemaal prima is. Wij zaten namelijk in Oost-Java toen het gebeurde ;) en hebben er helemaal niets van gemerkt.

Iedereen bedankt voor de bezorgde sms-jes!

Inmiddels zitten we op het heerlijke Bali in een prachtig resort aan zee. Helemaal top!

Liefs van ons.

• 01 Oktober 2009 - 13:11

Floor:

Pffff...gelukkig maar...schrok me rot vanochtend en heb meteen gekeken naar jullie locatie, maar zag dat jullie goed zaten idd! Heftig hoor....
    Relax ze daar met eigen pool....JALLLOEERRSSSSSS
    X

• 01 Oktober 2009 - 13:21

Paul Postema:

Hey Stijn/Ilse, goed jullie te lezen. Heftig gebeuren op Sumatra, het lijkt dan allemaal zo dichtbij.

Mede namens de companen op de B'gracht: geniet van jullie reis & tot nader bericht weer!

Paul Postema

• 01 Oktober 2009 - 13:23

NIek:

Gelukkig komt het niet doordat jullie bezoek zo shocking is. Of hebben jullie iets in de Bromo gegooid?
    Ook een gelukje dat jullie voor Bali en niet voor Sumatra gekozen hebben. Ik was jaren geleden in Padang. Toen mooi, nu een rampplek.
    De plaatjes van de Bromo zijn prachtig! Ik was weer helemaal terug.
    Geniet van de heerlijke relaxte en vriendelijke Hindu-sfeer en rust uit want jullie zullen tot je 67ste moeten doorwerken!!

• 01 Oktober 2009 - 13:48

Henrica En Hans:

Hi Ilse en Stijn,

We keken meteen waar jullie zaten, maar daar is het gelukkig rustig.
    Prachtige foto's van een prachtig land!
    Veel mooie momenten nog op Bali.
    Liefs H&H

• 01 Oktober 2009 - 19:12

Arno:

Goed om te horen dat alles ok is. Ziet er al goed uit wat jullie tot op heden hebben gedaan. Lekker chillen op Bali nu. Ik ben helemaal niet jaloers. ;-) Enjoy!

• 02 Oktober 2009 - 08:35

Gerard En Helmy:

Ga door met genieten. Jullie fantastische fotoos laten daar geen misverstand over bestaan. Wij genieten mee...
    Liefs

• 02 Oktober 2009 - 15:24

Henk En Lyda:

Leuk om bij te houden wat jullie meemaken en zien, Dat was wel even schrikken hier ivm de aardbeving in Padang.
    Goede reis verder van ons allemaal
    H en L

• 02 Oktober 2009 - 18:46

Thuisfront Nijmegen:

Fantastisch allemaal. We krijgen er ook zin in. Mooie foto's! Zijn benieuwd naar de complete set. Nog een paar dagen Bali en dan naar de DRAGON.
    Veel plezier en liefs.

• 04 Oktober 2009 - 14:43

Mies En Kim:

Super om te zien wat jullie allemaal hebben gedaan. Geniet! Dikke kus Mies Kim Isis Jesper

• 04 Oktober 2009 - 18:48

Mairead:

Hoi Ilse en Stein,

Hoe gaat het? Ben blij dat alles goed gaat en dat jullie veilig zijn.

ik kan niet wachten om jou weer te zien.

Mairead